Ana içeriğe atla

Bekliyorum Seni

Seni son gördüğüm an aklımda...

Ne kadar umursamaz bir tavrın vardı tıpkı ilk gördüğüm andaki gibi. Hala bana çok hoş geliyordun ve seni gördüğüm anlarda içimden seni sevmiyorum diyemiyordum diyemezdim de ,başkalarına yalan söyleyebilirdim ama kendime? Bu sevdayı kalbime gömdüm demeyi de çok isterdim ama söylemek çok zor, her anı tekrar yaşamak çok acı veriyor ve sen bunu bilmiyorsun gerçi bilmeni de istemiyorum.

Hiçbir şey olmamış gibi yanıma gelmeni istiyorum, hatta ben bir bankın üstünde çaresizce otururken arkadan sessizce yaklaşıp gözlerimi kapamanı sonra o tatlı sesinle ben kimim demeni, çok mu şey istiyorum birde yanağıma içten samimi küçük bir öpücük koymanı , küçük bir çocuk gibi bekliyorum seni ve her gördüğümde ölüyorum istemsizce ,binlerce parçaya bölünüyor kalbim , kalbimin her parçasında senden bir anı duruyor.

Hatalarımı görmezden gelmiyorum ,gelemem de zaten ama sende de hata vardı biliyorum ya da kim bilir böyle düşünerek belki de kendimi teselli ediyorum.

Mert HEPER 03.03.2004

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

sen

senin hepsi, hepsi senin şiirlerin
sadece sen bilmiyorsun...
ben içimde tutuyorum bu deli sevdayı
ve kalbime gömdükçe sevgimi, krizlerim oluyor "kalbim"de irili, ufaklı
sen benim olamayanımsın
olamayan yarım
istesem de olamayacak olanım

Mert HEPER 20.11.2014

sen okursun bunu

çocuklar olsun
şiir de biraz
kitaplar vazgeçilmezim
okuyayım çocuklara
bu kadar basit hayaller
bu kadar küçük
bir oda
bir sallanan sandalye
yerde minderler
kapıda senin gülümsemen
çocuklar olsun
hikayeler, masallar
renkler
bu kadar basit hayaller
bu kadar küçük
sen ol, ben olayım, biz olalım
bir kış sabahında uyanalım
çocuklar olsun
kahkahalar
sımsıcak sarılmalar
şiir de biraz
kitaplar vazgeçilmezim
kollarımın arasına alayım hepinizi
sevgimle sarayım
okuyayım çocuklara
sen de benim çocuğum ol
bu kadar basit hayaller
bu kadar küçük

Mert HEPER 03.07.2016

güzel gülüşlüm

sonra ben seni düşünüyorum
kırmızılar içinde yanımda olduğunu
belki bir ada'da herkesten uzakta
sadece gülüşünün sesi kulaklarımda
ben seni daha önce kimseyi sevmediğim gibi seviyorum
ve sevmek yetmiyor aslında seni
aşkımı hisset istiyorum
sonra yine
yine ben seni düşünüyorum
dudakların ilk defa dudaklarımda
belki bir parkta, bir bankta ne bileyim bir ağacın altında
bırak seveyim seni doyasıya

Mert HEPER 03.01.2014