17 Şubat 2012 Cuma

Şarap

Bu şarap beni hep ishal eder
Çene ishali oldum yine
Kafama göre söylüyorum herşeyi her önüme gelene
Her söylenende senden bir kelime
Kan kırmızısıydı içerken
Aynı gözlerim gibi
Gözlerim seni düşünürken
Gözlerim seni özlerken
Gözlerim senin için üzülürken
Bu şarap beni hep ishal eder
Çene ishali oldum yine
Şaraba meze etmeyecektim o son elmayı
Ekşi
Kamaştıran
Hem daha öncede yemin etmiştim
İçmeyecektim şu zıkkımı
Aklımda sen
Aklımda sen oldukça mümkün mü yeminleri tutmak
Bu şarap beni hep ishal eder
Çene ishali oldum yine
Ben fikrimin tuvaletinde
Tutamıyorum kendimi tutmak istesem de
Karın ağrısı bu
Sevdiğimi söylüyorum
Sen duymasan da
Bilmesen de
Dedim ya çene ishali oldum yine
Tutamıyorum kendimi
Yanımda olsan diyorum
Yanımda benim olsan
İçmeyeceğim bu zıkkımı dir daha
İçmeyeceğim ama...

Mert Heper 14.05.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder