20 Şubat 2012 Pazartesi

söyletme beni

bakma bana öyle diye kaç kere söyledim sana, bakma...
sevişme sonrası pişmanlık gibi bakışların...
ve hiç işim yokmuş gibi benim hep sana kaçışlarım

küçük bir çocuk ölüyor Afrika'da açlıktan
o çocuklara putlar yaratıyoruz Ajda'dan Nihat'tan
danslar ediyor karşılarken putları şişman karılar
hep göz yaşı döküyor zaten timsahlar

bakma bana öyle diye kaç kere söyledim sana, bakma öyle
sen bana baktıkça filler sikişiyor beynimde

başka bir kıta'da doğan çocuğun adı Ajda
Van'da donarak ölen çocuğun adı neydi ?
söylenecek çok söz var ama söyletme beni,
ileri demokrasiden girerim vallahi içeri...

öyle bakma bana diye söyledim sana kaç kere, bakma...
sevişme sonrası sen bana baktıkça pişmanlık sikişiyor beynimde

Mert HEPER 30.11.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder