25 Şubat 2012 Cumartesi

Uzun Zamandır Yazamıyordum

Uzun zamandır yazamıyordum, yine yanılgılardandı sanırım tüm olanlar, bir kazık yemiştim ama bu sefer kazığı kendime atmıştım ,hem de hiç istemeden ,niye böyle oluyordu yada neden böyle olmuştu sorusu takılıyordu aklıma ,olmayacağını bilerek sevmek ne kadar saçmaydı ,olmasını istemek ise beni delirtiyordu , dur demeyi bilemiyordum kendime ,kendime olan güvenim bitmişti ,bir bitkinlik, bir kinlik vardı içimde ve içimde bilemediğim bir kimlik ,oysa her şey bitti dediğim anda yeniden başlardı bir şeyler, ama bu kez öyle olmuyordu ,başlatamıyordum bazı şeyleri ,bir korku sarmıştı tüm benliğimi ve yenemiyordum belki de artık bitmeli diye düşünüyordum tüm yaşananlar ,bu yalanlara bir son vermeliydim ama bunu da beceremiyordum ,kendi acizliğimi kendim yaratmıştım.

Mert HEPER 02.03.2004

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder