Ana içeriğe atla

taaa

Bir rüzgar olup okşamayı isterdim saçlarını, nazikçe onları koklamayı ve bir öpücük koymayı isterdim dudaklarına, sımsıkı sarılmayı isterdim sana ve benim olmanı... Ama olmayacak görüyorum ve göre göre vaz geçemiyorum senden.

Vakti zamanında acılar olgunlaştır insanları demişti bir abim ama hiç bahsetmemişti olgunlaşırken insanın sona yaklaşacağından. Sona yaklaşmaya başladıkça eskileri, yaşanmışlıkları çok daha iyi anlıyor insan ve kendine ders çıkarıyor onlardan.

Karanlık çöktü gene geceye
Ve ben yalnızlığımın soğuğunda üşüyorum
Kaderimin yazgısı duvarlar mı diye düşünüyorum
Hayır olmaz

Soruyorum geceye
Yalnızlığı yaşayan tek ben miyim ?
Belli oda yorgun
Cevap vermeye pek niyetli değil
Yada küskün bana kim bilir ?

Peki ne yapmalıyım ? sorusu var aklımda
Yapacak hiçbir şey yok , bir şeyler olsa da
Benim halim yok
Karanlık çökmüş bir kere geceye
Etrafta hiç ışık yok

Olmayacak bir sevdaya düşüyor bazen insanın kalbi ve olsun diye yalvarıyor hiç durmadan yaratıcıya, ne olur olsun, ne olursa olsun ama o benim olsun diyor, aşk bazen aklını kaybetmişlik oluyor, delilik...

Ben hiç istermiyim senin kalbini kırmak, kendi kalbimi sökerim senin için de senin kalbine dokunamam, dokunamam işte o güzelliğe kirli ellerimle, kıyamam ama aşk kıydırıyor bazen istemeden, aşk bu dedim ya aklını kaybettiriyor insana...

Küfürlerim var gecenin karanlığında boşluğa sarf edilmiş, kimse duymamış ama çığlık çığlığa küfürler. Sana değil sakın yanlış anlama hepsi kendime edilmiş, ya da hayata çoğu zaman...

Ve bu küfürler bazen küfretmeyi bilmeyenlere ağır geliyor...

küfür ediyorsun diyorlar
küfürleri ardı ardına sıralayarak
şerrefsiz çok olunca...
küfrün adı günah
...
etme eyleme diyorlar
küfürleri ardı ardına sıralayarak
tamam ben etmeyeyim de
işte o de si çok önemli çok
edep diyorlar ya edep
edepten bahsediyor bana
"edep"iyat yapıyor
senin de, edebinin de, küfrünün de taaa amına koyayım

Mert HEPER 24.06.2012

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

sen

senin hepsi, hepsi senin şiirlerin
sadece sen bilmiyorsun...
ben içimde tutuyorum bu deli sevdayı
ve kalbime gömdükçe sevgimi, krizlerim oluyor "kalbim"de irili, ufaklı
sen benim olamayanımsın
olamayan yarım
istesem de olamayacak olanım

Mert HEPER 20.11.2014

içimdeki bu sevda

bir umut var içimde
biliyorum
ülkemde masmavi bir gökyüzü ile sabaha uyanacağız
sen mutlu
ben mutlu
biz mesut
biliyorum bir gün seninle el ele gülümseyeceğiz
yarınlar daha güzel olacak
inanarak yürüyeceğiz
senin sözlerinde hayat bulacak her dileğimiz

bir umut var içimde
biliyorum
en karanlığın dahi bir sonu var
ve sen
ve ben
ve biz
aydınlığa çıkacağız
gözlerinin içi gülecek bana bakarken yeniden
devrim şarkıları söylenecek sokaklarda
saçların rüzgarda dans edecek usulca

bir umut var içimde
yemyeşil gözlerin denizin mavisi ile karışacak
iyot kokusu dolduracak ciğerlerimizi
kumsalda kahkahaları çocukların
içimizde bahar yelleri
sen
ben
biz
yani ikimiz
aşk diye bağıra bağıra şarkı söyleyeceğiz

bir umut var içimde
kalbimin tam ortasında bir umut
umudumun adı sen
umudumun adı ben
umudumun adı biz
içimdeki bu sevda ülkem kadar kutsal
çocuklar kadar temiz

Mert HEPER 18.04.2017

çok oldu

yeni bir şey öğrendim bugün
aslında hiç bir şey olmadığım ile ilgili
sevdiğim
gözlerin gözlerime değdiğinde özlemim daha da büyürdü sana
her geçen gün daha da faşistleşirken hayat
ben haddimi aşalı çok oldu
şimdi şu sakallı sünepe mi beni yönetecek diye geçti aklımdan
bu karanlığa boyanmış şehirlerin içinde kaybolan ışığım
yeni bir şey öğrendim bugün
benim aslında hiç ben olmadığım ile ilgili
sevdiğim
ellerin ellerime değdiğinde daha çok arardı ellerini ellerim
her geçen gün daha da acımasızlaşırken zaman
ben o küfrü edeli çok oldu
şimdi hiç olmadık bir kültürü mü sokacaklar gencecik beyinlere
bu zalimlerin kahkahaları arasında duyulmayan çığlığım
yeni bir şey öğrendim bugün
aslında hiç bir şey olmadığım ile ilgili
sevdiğim
kokunu çekerken ciğerlerime uyuşurdu aşkınla beynim
her geçen gün daha da hainleşirken düzen
ben kendimden geçeli çok oldu
şimdi...

Mert HEPER 22.03.2017