Ana içeriğe atla

al işte bunlar düşüncelerim

ben sadece seni mutlu etmek istiyorum,
seni mutlu edecek insan olmayı,
bir tebessümünde kaybolmayı istiyorum,
bir sözünde senin olmayı,
her şeyi unutmak istiyorum,
geçmişi, neler olduğunu,
gözlerin beni görsün istiyorum,
ben de seni,
kalbinin atışlarını duymak istiyorum
hissetmek teninin sıcaklığını,
nefesin nefesime değsin istiyorum,
kahkahalarımız olsun herkesi kıskandıran,
sonra sebepsiz susmalarımız,
ardı sıra şefkatle bakışlarımız birbirimize,
bir sevgi var içimde,
bir sevgi var kalbimde,
sana olan seninle büyüyen,
sen bana söylettikçe bunları daha da istiyorum seni,
engel olamıyorum kendime,
olmak da istemiyorum,
sana öyle beylik cümleler kurmayacağım,
hani dünyayı yakarım filan gibi
ama gerekirse yaparım,
ben seni yaşamak istiyorum
seninle yaşamak,
seninle yaşlanmak,
al işte bunlar düşüncelerim
al işte bunlar sana olan sevgim
şimdi sen beni ne yaparsan yap
ister sev ister at...

Mert HEPER 22.07.2013


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sen

senin hepsi, hepsi senin şiirlerin
sadece sen bilmiyorsun...
ben içimde tutuyorum bu deli sevdayı
ve kalbime gömdükçe sevgimi, krizlerim oluyor "kalbim"de irili, ufaklı
sen benim olamayanımsın
olamayan yarım
istesem de olamayacak olanım

Mert HEPER 20.11.2014

sen okursun bunu

çocuklar olsun
şiir de biraz
kitaplar vazgeçilmezim
okuyayım çocuklara
bu kadar basit hayaller
bu kadar küçük
bir oda
bir sallanan sandalye
yerde minderler
kapıda senin gülümsemen
çocuklar olsun
hikayeler, masallar
renkler
bu kadar basit hayaller
bu kadar küçük
sen ol, ben olayım, biz olalım
bir kış sabahında uyanalım
çocuklar olsun
kahkahalar
sımsıcak sarılmalar
şiir de biraz
kitaplar vazgeçilmezim
kollarımın arasına alayım hepinizi
sevgimle sarayım
okuyayım çocuklara
sen de benim çocuğum ol
bu kadar basit hayaller
bu kadar küçük

Mert HEPER 03.07.2016

güzel gülüşlüm

sonra ben seni düşünüyorum
kırmızılar içinde yanımda olduğunu
belki bir ada'da herkesten uzakta
sadece gülüşünün sesi kulaklarımda
ben seni daha önce kimseyi sevmediğim gibi seviyorum
ve sevmek yetmiyor aslında seni
aşkımı hisset istiyorum
sonra yine
yine ben seni düşünüyorum
dudakların ilk defa dudaklarımda
belki bir parkta, bir bankta ne bileyim bir ağacın altında
bırak seveyim seni doyasıya

Mert HEPER 03.01.2014