17 Ağustos 2013 Cumartesi

siktir et

oysa beraber yapıp şu şarkı listesini, beraber dinleyebilseydik... şarkılardan fallar tutacak yaşı belki geçtik ama şarkıların sözlerinde bizi arasaydık ve o gökyüzüne heyt be diye kalkan kadeh... o kadehi birbirimize doğru kaldırıp bize diye yudumlasaydık içkimizi...

sarhoş olmamız için aslında içkiye de gerek yok gibi geliyor bana, sanki bir iki kelime söylesek birbirimize bir de sen gülümsesen bana ya da ben sana...

belki sırf burada kalacak sana yazdığım kelimeler, belki sırf sen hatırlayacaksın bunları, belki ben dahi olmayacağım bu dünyada oysa...

sana yazarken kelimeleri gözlerim de bir ağrı oluyor hep, sanki böyle sert bir adam olmasam duygularım hemen dökülecek ve beni güçsüz yapacak, hani o babasının aslan oğlu olmayacağım gibi geliyor ondan sonra, seni düşünmek işte beni böyle güçsüz ama bir o kadar da güçlü yapıyor...

neyse sen en iyisi beni siktir et...

Mert HEPER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder