Ana içeriğe atla

üzülme

"seninle konuşmak" olmayacak duaya amin demek gibi
olmayacağını bilirsin ama istemekten vazgeçemezsin
belki gamzende bir buse...
"sana bakmak" bir çocuğun ne isteyeceğini bilememesi gibi
hani o lunaparktaki pamuk şeker
ve sen sevgili diyemediğim sevgili
belki...
"aşk" imkansız olan değil mi?
oysa elini uzatsaydın bana
nefesim daralıyor
uzun zaman olmuştu
çok uzun zaman olmuştu güneş doğmayalı
çok uzun zaman olmuştu yağmur yağmayalı
"ben" unutmuştum sevebilecek bir adam olduğumu
seni...
"seninle konuşmak" zamanın nasıl geçeceğini bilmemek
yetmemesi gecelerin gündüze
belki "için" için sen de ben "ölüyorum"

Mert HEPER 3.08.2013

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

sen

senin hepsi, hepsi senin şiirlerin
sadece sen bilmiyorsun...
ben içimde tutuyorum bu deli sevdayı
ve kalbime gömdükçe sevgimi, krizlerim oluyor "kalbim"de irili, ufaklı
sen benim olamayanımsın
olamayan yarım
istesem de olamayacak olanım

Mert HEPER 20.11.2014

çok oldu

yeni bir şey öğrendim bugün
aslında hiç bir şey olmadığım ile ilgili
sevdiğim
gözlerin gözlerime değdiğinde özlemim daha da büyürdü sana
her geçen gün daha da faşistleşirken hayat
ben haddimi aşalı çok oldu
şimdi şu sakallı sünepe mi beni yönetecek diye geçti aklımdan
bu karanlığa boyanmış şehirlerin içinde kaybolan ışığım
yeni bir şey öğrendim bugün
benim aslında hiç ben olmadığım ile ilgili
sevdiğim
ellerin ellerime değdiğinde daha çok arardı ellerini ellerim
her geçen gün daha da acımasızlaşırken zaman
ben o küfrü edeli çok oldu
şimdi hiç olmadık bir kültürü mü sokacaklar gencecik beyinlere
bu zalimlerin kahkahaları arasında duyulmayan çığlığım
yeni bir şey öğrendim bugün
aslında hiç bir şey olmadığım ile ilgili
sevdiğim
kokunu çekerken ciğerlerime uyuşurdu aşkınla beynim
her geçen gün daha da hainleşirken düzen
ben kendimden geçeli çok oldu
şimdi...

Mert HEPER 22.03.2017

sen okursun bunu

çocuklar olsun
şiir de biraz
kitaplar vazgeçilmezim
okuyayım çocuklara
bu kadar basit hayaller
bu kadar küçük
bir oda
bir sallanan sandalye
yerde minderler
kapıda senin gülümsemen
çocuklar olsun
hikayeler, masallar
renkler
bu kadar basit hayaller
bu kadar küçük
sen ol, ben olayım, biz olalım
bir kış sabahında uyanalım
çocuklar olsun
kahkahalar
sımsıcak sarılmalar
şiir de biraz
kitaplar vazgeçilmezim
kollarımın arasına alayım hepinizi
sevgimle sarayım
okuyayım çocuklara
sen de benim çocuğum ol
bu kadar basit hayaller
bu kadar küçük

Mert HEPER 03.07.2016