5 Kasım 2013 Salı

özet

sökülmüş, kırılmış, dökülmüş bir hayat
özetimdi bu benim
sanırdım ki
tek bir umudu olur bazı insanların hayatta
ve gelsin o umut diye beklerler
benim de tek bir umudum oldu
"sen"
"umut"
sıkıştığım bu küçük bedende bana yaşama isteği verdin
bir an sanki öncesi yokmuş gibi geldi
***
nereden bilebilirdim ki
umut bazı insanların hayatta sahip olamayacağı bir lüksmüş
tek bir umudu dahi olmazmış bazı insanların hayatta
hayat denilen şey aslında nefes alıp vermekten ibaretmiş
diğer her şey yanılsama
o iğne buz gibi girip de yaktığında bedenini daha iyi anlıyorsun
bize gösterilmiş mutluluklar hep yalanmış
hayaller olamazmış
umut yokmuş
sökülmüş, kırılmış, dökülmüş bir hayat
özet buymuş
***
bağışla
evet sen
beni bağışla
ve bağışlayın beni
sabah olunca tüm ayrılıkları bitireceğim için
artık ışıklar çok yakın bana
hani sana o anlattığım bir an görünüp yok olanlar
artık gitmiyorlar yanımdan
bazen oturup dertleşiyorum onlarla
bağışla
evet sen
beni bağışla
ve bağışlayın beni
sabah olunca tüm ağrıları bitireceğim için
sağ kolum gene ağrıyor
sen duysan şimdi telaşlanırdın
telaş yapma sevdiğim
cennetin izindeyim
***
unutmak istediğin şeyler olur hayatta
yaptığın bazı hataları unutmak istersin
yanlışlar, keşke olmasaydılar
ama tek bir şey olur sonsuza dek hatırlamak istediğin
benim de var "gülüşün"
sonsuza dek unutmak istemiyorum
adımı dahi unutsam
her şeyi unutsam
"gülüşün" onu hatırlamak istiyorum
***
bir piç gibi hissediyorum kendimi
neden niye dünyaya geldiğini bilmeyen
hiç bir amacı olmayan
sadece boşlukta duran
***
her göz yaşımın altında
her damlada
bir dua var
ki ben çok inançlı da gözükmüyorum onların gözleriyle dışarıdan bakıldığında
oysa bilse o dışarıdan bakanlar içimdekileri
tamamen değiştirirler fikirlerini
sahte olmayı becerebilseydim bu hayatta
sen dahil her şeyi kazanırdım
hiç bir savaştan yenik çıkmazdım
ama ben onlardan biri olamıyorum
olamam da
denemedim hiç, denemeyeceğim de
***
sökülmüş, kırılmış, dökülmüş bir hayat
özet buymuş
bağışla
evet sen
beni bağışla
ve bağışlayın beni
"gülüşün"
yanımda hep
ve ben seni çok seviyorum

Mert HEPER 5.11.2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder