Ana içeriğe atla

rüya

ne kadar zor bir şey fotoğraftan sevmek seni
şimdi ben seni soyarım da sonra giydiremem diye korkuyorum
memelerinden süt içmek, yok yok emmek ama bilemedim şimdi
kan hücum etti bacak arama
beynim acıyor
uyuşuyor her yer
tüm sokaklar uyuşuyor
tüm evler
asfalt da sıcak
eşet hayil mi yimtsa, verahok mipeninim mihra
ne kadar zor bir şey fotoğraftan sevmek seni
şimdi ben senin kulağına dilimi sokacağım da duramam diye korkuyorum
altımda inletmek seni, yok yok cayır cayır bağırtmak ama bilemedim şimdi
bir rüya gördüm bu akşam
büyük babam rahmetli camdan bana bakıp gel diyordu
5 dakika daha dedim
gülümsedi "hadi koş bana"
oysa daha sevecektim onu
içimden geçti "orospu dünya adaletin bumu"
ne kadar zor bir şey fotoğraftan sevmek seni
sesini bir şiirde duymak
sonra kıskanmak tüm benliğinle
sen hala bana düşünürüz biz olursak diyorsun
ben ise ne diyeceğimi bilemiyorum
batah ba lev bala, veşalal lo yehsar
he unutmadan ne kadar zor bir şey fotoğraftan sevmek seni
gerçi sen bunu umursamazsın
ama bilemedim şimdi
oysa manyetosfere çıkabilirdik seninle
orada sen dolardın bacaklarını belime
ben dolardım senin kalbine
akardık birbirimizin içine
güzel olurdu inan
güneş yakardı tenimizi
beynim acıyor
kararıyor her yer
tüm sokaklar kararıyor
tüm evler
asfalt eskisi gibi sıcak değil
büyük babam sabırsız
nasıl gülümsüyordu bir görsen
haşyetten kanım dondu
o ise en güzel haliyle çağırıyordu
5 dakika daha dedim
ne kadar zor bir şey olacakları bilmek
fotoğraftan sevmek seni daha kolay
oysa
şimdi ben dudaklarından yemek yiyor olacaktım
meşru olacaktı sevişmemiz
tüm illegalliklerden uzak
gidilecek neresi varsa beraber gidilecekti
işte ben bu noktada çürük dişimin tam üstüne bastım
ayağım takıldı, tökezledim birden
kalk evladım diye bir el
ama ne kadar şefkatli bilemezsin
bakamadım yüzüne kim
ne kadar zor bir şey fotoğraftan sevmek seni
ne kadar zahmetli
bu yaştan sonra nasıl mutlu edebilirim ben kendimi
uzaklık zor
isterim hep kokun burnumda olsun
bırak sarayım seni sımsıkı
ruhum huzurla dolsun
yağmur dışarıda
içimde ise çöl yalnızlığı
oysa anlatabileceğim çok şey vardı
ben susmayı seçtim
sen dinlememeyi
gemalatu tov velo ra, kol yeme hayeha
kalbimde bir şüphe
ne kadar zor bir şey fotoğraftan sevmek seni
şimdi ben seni severim de sonra bırakmam diye korkuyorum
kendime koyduğum kesin kurallar var, yok yok kuralların canı cehenneme ama bilemedim şimdi
büyük babam son kez seslendi
"tamam geliyorum"

Mert HEPER 29.06.2016

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sen

senin hepsi, hepsi senin şiirlerin
sadece sen bilmiyorsun...
ben içimde tutuyorum bu deli sevdayı
ve kalbime gömdükçe sevgimi, krizlerim oluyor "kalbim"de irili, ufaklı
sen benim olamayanımsın
olamayan yarım
istesem de olamayacak olanım

Mert HEPER 20.11.2014

içimdeki bu sevda

bir umut var içimde
biliyorum
ülkemde masmavi bir gökyüzü ile sabaha uyanacağız
sen mutlu
ben mutlu
biz mesut
biliyorum bir gün seninle el ele gülümseyeceğiz
yarınlar daha güzel olacak
inanarak yürüyeceğiz
senin sözlerinde hayat bulacak her dileğimiz

bir umut var içimde
biliyorum
en karanlığın dahi bir sonu var
ve sen
ve ben
ve biz
aydınlığa çıkacağız
gözlerinin içi gülecek bana bakarken yeniden
devrim şarkıları söylenecek sokaklarda
saçların rüzgarda dans edecek usulca

bir umut var içimde
yemyeşil gözlerin denizin mavisi ile karışacak
iyot kokusu dolduracak ciğerlerimizi
kumsalda kahkahaları çocukların
içimizde bahar yelleri
sen
ben
biz
yani ikimiz
aşk diye bağıra bağıra şarkı söyleyeceğiz

bir umut var içimde
kalbimin tam ortasında bir umut
umudumun adı sen
umudumun adı ben
umudumun adı biz
içimdeki bu sevda ülkem kadar kutsal
çocuklar kadar temiz

Mert HEPER 18.04.2017

Muhyiddin eski dost

Güldü yüzüme bugün Muhyiddin
Bende ona
Acı acı baktı sonra
"Ne oldu" diye soramadım
Muhyiddin eski dost
Anladı tabi içimi
Bir o anlar zaten
Gerisi yalan anlar
Güldü yüzüme bugün Muhyiddin
Sonra gittim bir çay içtim şekersiz
Martılar uçtu
İyot koktu rıhtım
Ciğerlerimde bir sızı
Muhyiddin gönül hırsızı
Secde edesim geldi
Öyle de sıcak ki
Sıcağa alıştırdılar diye fısıldadı kulağıma
Sonra...
Güldü yüzüme bugün Muhyiddin
Kazak nerede dedim
Acı acı baktı sonra
"Ne oldu" diye soramadım
Muhyiddin eski dost
Eski dosttan post olmaz
Bir o anlar dedim
Anlamadı Muhyiddin
Mert HEPER 14.08.2017